Service Contract

Bij Pin Vandaag weten wij hoe belangrijk een goede betaaloplossing voor u als ondernemer is. Als klanten niet kunnen betalen dan staat uw business stil. Daarom zorgen wij er dag en nacht voor dat alles werkt. Dit doen we door storingen in no-time te verhelpen. Maar belangrijker: we doen dit door storingen te voorkomen.

Optimale ondersteuning

Met een Servicecontract bent u verzekerd van optimale ondersteuning bij storingen, gebruikersvragen en bestellingen. U wordt snel geholpen door onze professionele helpdeskmedewerkers en u heeft beschikking over een landelijk netwerk van gekwalificeerde monteurs. Met een Servicecontract betaalt u geen voorrijkosten, parkeergelden en uurloon en bent u altijd voorzien van de nieuwste software; door software updates en onderhoud op afstand.

Servicecontract

U wordt sneller geholpen door onze professionele helpdeskmedewerkers en u heeft beschikking over een landelijk netwerk van gekwalificeerde monteurs. U profiteert van een ruimere beschikbaarheid van onze support collega's.

Soorten Service Contracten

  • Download Licentie
    - Uw terminal krijgt enkel de updates die het nodig heeft om te blijven werken, indien deze wordt opgezegd zal de terminal in een paar dagen niet nieuwe veiligheidsupdates ophalen waardoor de terminal niet meer zal werken
    - U kunt via de mail 1x per jaar een kosteloze wijzigingen aanbrengen 
    - U kunt gebruik maken van onze telefonische helpdesk voor 30 euro per gesprek (voor storingen)

  • Service Contract (Maandelijks of Jaarlijks)
    - Uw terminal krijgt de updates die het nodig heeft om te blijven werken
    - U kunt via de mail kosteloos wijzigingen aanbrengen 
    - U kunt kosteloos gebruik maken van onze telefonische helpdesk
    - Indien u terminal defect raakt krijgt u binnen 24 een vervangende (vervang) terminal *

  • Service Compleet (Service Compleet + Sim) (Maandelijks)
    - Een dienst met alle kosten voor (Service Contract + Transactieverwerking + Simkaart)
    - Uw terminal krijgt de updates die het nodig heeft om te blijven werken
    - U kunt via de mail kosteloos wijzigingen aanbrengen 
    - U kunt kosteloos gebruik maken van onze telefonische helpdesk
    - Indien uw terminal defect raakt krijgt u binnen 24 een vervangende* (vervang) terminal
    - Alle simkaartkosten zijn inbegrepen in deze dienst 
    - Maandelijkse kosten voor de transactieverwerking (Zie overige transactiekosten)
    - Uitbetaling op alle werkdagen (m.u.v. weekend)
    - Bundels zijn te combineren tussen verschillende terminals
    - Online transactietool om alle transacties terug te kunnen bekijken en te exporteren

* Indien uw terminal defect is geraakt buiten uw schuld om hoeft u niets te betalen voor deze vervangende terminal, indien er externe schade waaronder vochtschade of valschade aan de terminal wordt gedetecteerd zullen de reparatiekosten volledig worden door gefactureerd.

Deze reparatiekosten worden vastgesteld door externe partijen waaronder CCV, Worldline en Ingenico. 
Wij hebben helaas geen invloed in de reparatietijd en over de uitkomst van een reparatieverzoek.